بچه ها قصه امام یازدهم ، امام حسن عسگری یادتون هست ؟

مربی : من امروز می خواهم قصه  امام دوازدهم که اسمش مهدی هست را براتون تعریف کنم .

مامان های شما الان می خواهند نی نی کوچولو به دنیا بیاورند کجا می روند ؟

بله به بیمارستان می روند . بچه ها ، اما در زمان های قبل ، که هنوز بیمارستان وجود نداشت ، مامانها  نی نی ها شون رو توی خونه به دنیا می آوردند . مادر امام مهدی ، نرجس خانم هستند ایشان وقتی که می خواستند مهدی را به دنیا بیاورند ، عمه حکیمه خاتون آمدند به نرجس خانم کمک کردند و نی نی کوچولوی خوشکل و زیبای قصه ما به نام مهدی به دنیا آمدند ، عمه جون ایشون را داخل پارچه ای سفید و نرم گذاشتند ، و ایشون رو بردند پیش باباش ، یعنی امام حسن عسگری ، باباش خدا را شکر کرد و بعد در گوش مهدی ، اذان و اقامه گفتند و بعد اسمش را مهدی صدا کرد ، چند سالی گدشت تا مهدی اندازه شما ها شد ، یک روز نرجس خانم یک پرنده خیلی خوشکل و زیبا که بالهای نرم و سفیدی داشت و بوی خیلی خوبی می داد را دیدند ، خیلی تعجب کردند چون تا حالا چنین پرنده ای ندیده بودند . رفتند که به پدر مهدی ، یعنی امام حسن عسگری خبر بدهند که تعداد پرنده ها زیادتر می شد ، یکی از پرندها که خوشکل تر از همه بود مهدی کوچولو را برداشت و از آنجا رفتند . مامان مهدی داشت گریه می کرد که امام حسن آمدند و گفتند : چی شده ؟

 نرجس خانم گفتند که پرنده ها مهدی را با خودشان بردند . امام حسن لبخند می زدند و گفتند که آنها فرشته بودند که مهدی را با خودشان بردند .

 نرجس خانم باز گریه می کردند و می گفتند که مهدی گرسنه می شود ، غذا می خواهد . امام حسن گفتند که آنها مواظب مهدی هستند ، تازه چند وقت دیگر او را به پیش ما می آورند . 

بچه ها همین طور هم شد ، چند وقت دیگر فرشته ها او را آوردند ، اما دوستان شیطان که نمی خواستند ما امام داشته باشیم تا مواظب ما باشد ، امام زمان را اذیت می کردند ، برای همین باز خدا فرشته ها را فرستاد تا امام زمان را نزد خودشان ببرند . بچه ها بعد از سال ها ، هنوز  هم که هنوزه ، امام مهدی پیش فرشته ها هستند و ما منتطریم تا ایشون برگردند .

بچه ها اگر امام زمان بیایند همه جا پر از خوبی می شود ، ما هر چیز خوبی که دوست داریم داشته باشیم می توانیم داشته باشیم ، بدی ها از بین می روند ، دیگر اتفاق بدی برای ما نمی افته و …

بچه ها ، فرشته ها هر هفته پیامها و کارهای ما را به اطلاع امام زمان می رسانند اگر ما کار خوب انجام داده باشیم امام زمان خوشحال می شوند ولی اگر کار بدی انجام داده باشیم امام زمان ناراحت می شوند و غصه می خورند .

بچه ها برای اینکه امام زمان بیایند ما باید کار های خوب انجام بدهیم ، حرفهای خوب بزنیم و …

و همیشه برای آمدن امام زمان دعا کنیم . برای همین همیشه بعد از تشکر از پیامبر و خانواده اش برای آمدن امام زمان دعا می کنیم و می گوئیم

و عجل فرجهم

خداجون امام زمان ما را زودتر برسان


برچسب ها :
موضوع : قصه ها, مناسبت ها
تاریخ : 13 ژانویه 2013

پاسخ دهید

دیدگاه شما




© تمامی حقوق برای نسيم بهشت محفوظ می باشد